John Woodrow "Johnnie" Parsons
1918.06.04. - 1984.09.08.

Születési hely: Los Angeles, California, USA

Az 1940-es évek elején kezdett versenyezni Midget Car autókkal. Tehetségét bizonyítandó, jöttek az eredmények is hamarosan.
1942-ben megnyerte az United Midget Association-t, 18 versenyt nyerve a szezonban.
A II. Világháború után kezdett versenyezni az AAA Nemzeti Bajnokságban. Első szezonja az 1948-as év volt. Indanapolis-ban nem tudta kvalifikálni magát A Grancor-Werner csapat autójával. A Springfield-i versenytől átült a Kurtis-Kraft csapat versenygépébe. És jöttek is az eredmények, Springfiels-ben és a Milwaukee 3. versenyen a 2. helyen zárt. Az évadzáró DuQuoin-i versenyt pedig megnyerte. A fél szezon ellenére a 11.- helyen végzett a bajnokságban. A Night Before the 500 Midget versenyen a 3. versenyén az első helyet szerezte meg.
1949-ben is a Kurtis-Kraft csapat szolgálatában állt. Kiváló szezont futott, melynek a végén elhódította a bajnoki címet is. Öt győzelmet szerzet, Arlington, Milwaukee 2., Syracuse, Springfield 2. és Langhorne. Összesen pedig nyolcszor ért célba a Top 5-ben. Indianapolis-ban a 2. helyen intették le.
Az 1950-es szezon teljes káosz lett, holott jól indult a szezon. Az Indy500 leintése után győztesként szállhatott ki az autójából. Viszont a szezon többi részében hatszor nem tudja kvalifikálni magát versenyekre, de ha részt vett a versenyen az sem kecsegtetett sok eredménnyel. De a szezon Darlington-i záróversenyén ismét győzni tud. Ez a két győzelem elég lett a bajnokság 3. helyéhez.
1951-ben a Sikertelen Kurtis-Kraft 3000-es kasztnit lecserélik a 4000-es szériára. Ez sem igazi megoldás a Kurtis csapatnál. A szezon utolsó két versenyét mégis meg tudja nyerni. Összesen négy Top 5 helyezést gyűjtött be. a bajnokságot a 6. helyen zárta.
1952-ben nem fut teljes szezont. Egyetlen sikert könyvelhet el, a 100 körös Phoenix-i verseny győzelmét.
1953-ban műszaki problémákkal küzd. Szerez két 3. (DuQouin, ISF) helyet. Az első szezonja, hogy nem tud versenyt nyerni.
1954-re még visszább csúszik, összesen két Top 10 helyezést tudott szerezni. Az egész szezonban ismét műszaki és sebesség problémákkal küzdött.
1955-ben az Agajanian csapatnál vezet. öt versenyre nevezik. A legjobb eredménye egy Milwaukee-i 9. hely. DuQouin-ben és Syracuse-ban túl lassúnak bizonyul a sikeres kvalifikációhoz. A midget sorozatban pedig győz a Turkey Night Grand Prix-n.
1956: Indianapolis-ban a 4. helyen végez, majd a következő két Milwaukee versenyen a Top 10-be sem tud beférni. A másik három versenyen , vagy túl lassú, vagy meg sem érkezett az autója.
1957-ben már csak két versenyen vesz rész, Indianapolis és Milwaukee. Átruccant európában az Agajanian csapattal és részt vesz a Monza-i 500 Miglia di Monza versenyen ahol a három versenyből két 3. helyet szerez.
1958-ban csak az Indy500-on indul és a 12. helyen zárta a versenyt. A Milwaukee nevezését visszavonták.
1959-ben Az Indianapolis-ra leadott nevezését visszavonta, mivel visszavonult.
Ezután maradt a versenysport közelében, egészen a '70-es évekig az USAC West Coast Midget divíziójának Chief Steward-ja volt.

Bajnok: 1949
Indianapolis 500 győzelem: 1950

Rajtok: 61
Győzelmek: 11
Pole: 1
Pontok: 7086.2

Címei:
1984, National Midget Auto Racing Hall of Fame
2004, Motorsports Hall of Fame of America